יום רביעי, 14 במאי 2014

רוני בן יהודה מסביר על כללי בטיחות ברכיבה על אופניים

התחלתם לא מזמן לרכב עם הילדים שלכם על אופניים ואתם יוצאים ללא מעט טיולים? אם כך, יש כמה כללים של בטיחות אשר רוני בן יהודה ממליץ להתייחס אליהם. זה נכון שאופניים זה ספורט נפלא שיכול לעשות לכם רק טוב מבחינה פיזית ונפשית, אך יחד עם זאת, חשוב להבין שבכל אזור שבו אתם רוכבים יש כללי בטיחות שצריך לשמור עליהם אשר מתאימים לאזור הספציפי. כלומר, אם אתם רוכבים על הכביש הרי שאתם חייבים שיהיו לכם מחזירי אור, ואם אתם רוכבים בשטח אתם חייבים לצאת עם ציוד מספיק כמו מים, אוכל ואפילו חטיפי בריאות שיוכלו לעזור לכם בשעת צרה.

רוני בן יהודה ממליץ על קסדות איכותיות

מה שמשותף לכל האזורים שבהם אתם יכולים לצאת לרכיבה, זו העובדה שאתם חייבים לנסוע תמיד עם קסדה איכותית על הראש. ככל שהקסדה שלכם תהייה יותר איכותית כך תוכלו להיות בטוחים יותר שהנסיעה תיגמר בשלום, ולכן זה בהחלט לא המקום להתפשר בו על איכות. אומנם זה נכון שבדרך כלל על איכות משלמים מעט יותר, אך כשמדובר על הקסדה שתלווה אתכם בכל זמן הרכיבה, הרי שזה חשוב ולא כדאי לוותר על כך. עוד טיפ שכדאי להתייחס אליו, זו העובדה שעדיף להימנע מנסיעה על הכביש, ולמען האמת, ברוב המקומות זה גם אפשרי. זה תמיד יותר בטוח לרכב על אופניים במקומות אחרים ולכן כדאי להקפיד על כך.

קחו מספיק שתייה


אנשים רבים מנצלים כל שבת יפה כדי לצאת עם כל המשפחה לטיול אופניים, ואין ספק שזה רעיון שגם לכם כדאי לשקול. עם זאת, במידה ואתם יוצאים לטיול של יום שלם שכולל רכיבה מאומצת, אתם חייבים להתארגן לכך מראש, וחלק גדול מההתארגנות צריך לכלול כמויות מים מתאימות. אסור להגיע למצב של התייבשות ולמצב שבו אתם לא שותים מספיק, ואין ספק שאם תצאו עם הילדים שלכם לרכיבה הרי שאתם חייבים להיות האחראים על כך שגם הם שותים מספיק. הבטיחות ברכיבה על האופניים תעשה את החוויה ליותר טובה ולכן כדאי להקפיד על זה. 

תגובה 1:

  1. מאוד נהניתי לקרוא. מקווה שנתראה על אחד המסלולים :)

    השבמחק